שנה טובה ה'תשע"ז

סיכום השנה המסורתי של "עמדת תצפית". אז מה עשיתי השנה?

השנה בעמדה לא היתה מאוד פעילה ופרסמתי 64 רשומות, כולל זו.

11 מתוכן היו צילומים מהגלריה.

בתחום הכלכלה, כתבתי לא מעט, וגם פרסמתי ארבע דרכים מוצלחות ואחת מפוקפקת להתעשרות בישראל.

כהרגלי, כתבתי על המזרח התיכון, ובתוכו על הפלסטינים, ועל הערבים אזרחי ישראל. אני חושב שזו היתה הרשומה הכי מעניינת בנושאים האלה.

כמובן שעסקתי גם בנושאי בפוליטיקה וחברה, וכמו כל שנה, פעם אחת בשנה גם על ספורט. אני חושב שחוץ מתת-הייצוג בעמדה לתחום האחרון, זה די משקף את תחומי העניין שלי.

הרשומה הפופלרית ביותר השנה היתה זו, כנראה בעיקר בזכות תרשים הזרימה החביב, שסייע מאוד להפצה בבפייסבוק. כלקח, אני אשתדל לייצר יותר תרשימי זרימה במקומות שבהם אפשר להסתייע בהם. בכל מקרה, פרט לשלוש-ארבע רשומות ותיקות שצוברות צפיות בהתמדה בזכות דירוג גבוה בגוגל, נראה שרוב רשומות התוכן מגיעות לחשיפה של 50-150 קוראים, איכותיים למדי כנראה. ואם אנחנו בענייני חשיפה, לעמדת תצפית יש כמה עשרות עוקבים בוורדפרס ובמייל, ואחרי מבצע להגברת החשיפה, כמעט 250 מחבבים בדף הפייסבוק. דרך אגב, נראה ששיתוף בפייסבוק הוא ללא ספק דרך ההפצה היעילה ביותר של העמדה.

בכל מקרה, שתהיה לנו שנה של תשועה ועוז

לא הצלחתי לבחור מה התמונת "שנה טובה" העדיפה, אז אני שם כאן עוד שתיים

שנה טובה

 

 

להשאיר תגובה

