סגירת מעגל

זהו. מעגל השנה נגמר. רשומת הפתיחה ופרשת בראשית פורסמו כאן בשמחת תורה של השנה שעברה. לשמחתי השנה הייתה שנה מעוברת, כך שכמעט ולא היו פרשות "כפולות". היה לי מעניין. זה הביא אותי לקרוא את כל החומש. זה הביא אותי לפעמים למאמץ לחפש על מה לכתוב. הרבה מהרשומות נכתבו בשעת חצות, ובכל זאת
אני די גאה בעצמי שפרשות השבוע עלו כאן באופן סדיר, בלי להחסיר אף אחת.

אני רוצה להודות למי שמצא עניין וקרא, ובמיוחד לבודדים שהתמידו.

השורה התחתונה שלי היא אותה השורה העליונה שניצבת בכותרת המשנה:
"הן בשבילנו גדול ערך התנ"ך לא כל כך במה שאמר, כמו במה שלא אמר, במה שאנחנו או הדורות הבאים אחרינו עתידים לאמור מתוכו.
חושבים אנחנו, כי בגַלותנו רעיונות חדשים בתנ"ך, הרי אנו מפרשים אותו. אבל על פי האמת הדבר הוא להפך: התנ"ך הגלוי הוא פירוש לתנ"ך הנעלם שבתוך נשמתנו."
אהרון דוד גורדון

מבחינתי, אני אסתפק בזה, ולא אחזור עם המעגל לסיבוב נוסף. אני מתפנה לעסוק בדברים אחרים.

שנה טובה.
אבשלום

3 מחשבות על “סגירת מעגל

כתיבת תגובה

